Jhooghiemstra
Image default
Banen en opleidingen

Medewerker Klantengeschillen & Credit Collection

Voor onze klanten in Ukkel zijn we op zoek naar een medewerker op de afdeling kredietinvordering en geschillen. Samen met je collega’s sta je in voor het innen van onbetaalde rekeningen en facturen. U kunt geld verdienen en goede klantrelaties onderhouden.

  • Je beheert onbetaalde facturen, rekeningen en schulden om zoveel mogelijk te recupereren
  • U kunt de openstaande inventarislijst nauwkeurig opslaan en indien nodig herinneringen naar klanten sturen
  • U houdt alle openstaande dossiers bij en belt indien nodig de deurwaarder of advocaat
  • U kunt voor klanten volledige documenten opstellen en alle beschikbare informatie verstrekken (facturen, herinneringen, brieven, rapporten, enz.).
  • U kunt per abuis een factuur uitreiken die door de boekhoudafdeling is verbeterd
  • Je werkt meestal samen met andere afdelingen, zoals management, klantenservice, verkoop, …
  • U kunt uw klanten helpen bij het oplossen van moeilijke situaties (schuldbemiddeling, collectieve schuld, etc.)
  • U stuurt indien nodig kopieën van facturen, creditnota’s, werkbonnen, enz

Aanbod

  • Een fulltime functie met tijdelijke vaste opties
  • Een weekschema van 39u10 kan u 7 extra vakantiedagen per jaar besparen
  • Goed salaris, interessante secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Verandering en bevredigende positie in een goed functionerend team
  • Enkele maanden gedegen opleiding zullen je tot een professionele expert maken

Jouw profiel

  • U spreekt en schrijft goed Nederlands en kent Frans
  • Ervaring in soortgelijke functies is zeker een pluspunt, maar als je interesse hebt en alles wilt leren, kun je ook van de gelegenheid gebruik maken
  • Een klantgerichte werkervaring wordt sterk aanbevolen: Moeilijke gesprekken met klanten met een betalingsachterstand
  • Je bent klantgericht, vriendelijk, professioneel en onoverwinnelijk
  • Natuurlijk werk je graag met cijfers en beschik je over analytisch vermogen
  • U zoekt oplossingen voor uw klanten en een win-win situatie voor beide partijen
  • Je bent erg stressbestendig en blijft altijd kalm. U zult nooit persoonlijk klantgesprekken voeren en u zult uzelf ook niet ontmoedigen
  • Ben je een teamspeler: je werkt nauw samen met collega’s en neemt het indien nodig over
  • Je bent een vroege vogel: van 07.00 uur tot 07.30 uur geen probleem voor jou

Toezicht houden op en coördineren van managementcontrole en interne audit (financiële risicobeoordeling, bevestiging van fiscale opties, enz.), Toezicht houden op en coördineren van serviceactiviteiten, juridisch overleg over geschillen en financiële structuren, administratieve en financiële beheersprocedures, follow-up activiteitsindicatoren en rapporteren aan het management Melden, bevestigen en starten, Houd toezicht op het liquiditeitsbeheer, geef aanbevelingen voor de toewijzing van financiële middelen aan senior managers, houd de evolutie van de financiële prestaties van de organisatie bij, bereid financiële plannen voor, bereid organisatorische budgetten voor en dien ze ter aanpassing in bij het management

1 cyclus hoger onderwijs (HO1C-voorheen korte termijn), niveau 3 algemeen secundair onderwijs (ASO3), professionele (focus) bachelor (PBA)

https://www.vindazo.be/vacatures/deurwaarder.html